Buradasınız : Haberler

Kalite Yönetimi

Kalite Yönetimi - Kalite yönetimi tüm çalışma süreçlerinin sürekli geliştirilmesi, iyileştirilmesi, çalışan ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasına yönelik bir yönetim anlayışıdır.

Kalite yönetimi tüm çalışma süreçlerinin sürekli geliştirilmesi, iyileştirilmesi, çalışan ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasına yönelik bir yönetim anlayışıdır.

Kuruşların her kademesinde,işverenin, çalışanın, müşteri ve satıcının sürekli memnuniyeti, ancak ISO9001:2000 Kalite Yönetim Sisteminin uygulanıp sürekliliğinin ettirilmesi ile mümkün olacaktır.


İntegral Kalite olarak, müşteri ve iş verenin memnuniyetini hedef alan kalite yönetimi hizmeti vermekteyiz. 


Firma olarak kalite yönetim sistemini uygulayarak başarıyı elde edebilir ve müşteri memnuniyetini sağlayabilirsiniz.


Küresel rekabetin geçerli olduğu günümüz şartlarında, müşterilerin beklentilerini en iyi anlayan, en hızlı, kaliteli ve düşük maliyet ile cevaplayan, müşterilerine artı değer kazandıran işletmeler rekabet üstünlüğü sağlamaktadır.

 

Kalite tabanlı hareket etmek, günümüz rekabet koşullarında şirketlerin daha güçlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşmalarını sağlar. Bu sebepten dolayı firmaların sistemlerini belirli standartlara göre kurmaları ve işletmeleri gerekmektedir.

 

ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi bir organizasyonun ürün ve hizmetlerinin müşteri isteklerini tam ve doğru olarak karşılamasını sağlamak için, tüm işletme fonksiyonlarını aynı amaç doğrultusunda bir araya getiren etkin bir kalite standardıdır.

 

ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Standardı; tüm işletmelerde uygulanabilmektedir.

 

Bir kuruluş ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi'ni kurmakla, çalışma ilkeleri oluşturmaya, geliştirmeye ve sürekliliğini sağlamaya yönelik kalite yolunda ilk adımı atmış olur.

 

ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi bir kuruluşun müşterilerinin gereksinimlerine ve yürürlükteki şartnamelere uygun ürünler temin edebilme yeterliliğine sahip olması gereken şartları belirleyen uluslar arası geçerliliğe sahip önemli bir kanıt özelliği taşımaktadır.



İNTEGRAL KALİTE VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ kalite yönetimini sağlayarak müşteri memnuniyetini kazanmayı ve sürdürmeyi hedefleyen çalışmalar yapmaktadır.



ETİKETLER: ISO 9001 Belgesi Nedir, ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır, ISO 9001, ISO 9001 Belgelendirme Hazırlık Aşamaları, Kalite İlkeleri, ISO Eğitimleri, Temel Eğitimler, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 14001, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, OHSAS 18001, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 22000, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP Temel Eğitimi, ISO 13485, ISO 16949 Otomotiv Sektörü Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 17025, ISO IEC 17025 Laboratuar Akreditasyonu Temel Eğitimi, ISO 15189, ISO 15189 Tıbbi Laboratuar Akreditasyonu Temel Eğitimi, ISO 27001, ISO 10002, ISO 20000, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı Temel Eğitimi, İç Teknik Eğitimleri, ISO 9001Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP İç Tetkik Eğitimi, ISO 16949 Otomotiv Sektörü Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı İç Tetkik Eğitimi Baş Denetçi Eğitimler, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP Baş Denetçi Eğitimi, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı Baş Denetçi Eğitimi, Teknik Eğitimler, İstatistiksel Proses Kontrol Eğitimi, Proses Yönetimi Etkileşimleri & İyileştirme Teknikleri Eğitimi, Dokümantasyon, Hedef Ve Süreç Yönetimi Eğitimi, Kişisel Gelişim Eğitimleri, Liderlik Motivasyon Eğitimi, Stratejik Yönetim Eğitimi, Müşteri İlişkileri Ve İletişim Eğitimi, Satış Sonrası Müşteri Memnuniyeti Eğitimi, Kalite Yönetimi, ISO9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi, Uygun Kalite Belgelendirme, ISO 14000 Çevre Yönetim Sistemi, Marka Tescili, Patent Tescili, Kalite Yönetim Sistemleri Nelerdir, Kalite Yönetim Sistemleri Neden Kurulmalı, Kalite Yönetim Sistemleri Ne Zaman Çıktı, Kalite Yönetim Sistemlerini Kimler Kullanmalı, Kalite Yönetim Sistemi Tarihçesi, Kalite Yönetim Sistemi Nasıl Kurulur, Türkiye'de Kalite Yönetim Sistemi, Avrupa'da Kalite Yönetim Sistemi, Japonya'da Kalite Yönetim Sistemi, Amerika'da Kalite Yönetim Sistemi, ISO Kalite Yönetim Sistemi Nedir, ISO Kalite Yönetim Sisteminin Faydaları, Kalite Belgesi Nasıl Alınır, Kaç Tane Kalite Belgesi Vardır, Kalite Belgesi Ne İşe Yarar, Kalite Belgesinin İç Faydaları, Kalite Belgesinin Dış Faydaları, Kalite Belgesi Ne Kadardır, En Ucuz Kalite Belgesi, Kalite Belgesi Neden Alınmalı, Standart Ve Standardizasyon, Standardizasyonun Tarihi Gelişimi, Neden ISO, ISO'nun Temel Amacı, Standardizasyonun Faydaları, ISO Standart Oluşum Aşamaları, ISO 90001 Belgesi Yeterli Mi, ISO 9001 Belgesi Ne Kadar Sürede Alınır, ISO 9001 Belgesinin Süresi Var Mıdır, Toplam Kalite Yönetimi Nedir, Toplam Kalite Yönetiminin Amacı Nedir, Toplam Kalite Yönetiminin İlkeleri Nelerdir, Toplam Kalite Yönetiminin Temel Unsurları