Buradasınız : Haberler

ISO Kalite Yönetim Sistemi Nedir ?

ISO Kalite Yönetim Sistemi Nedir ? -

ISO Kalite Yönetim Sistemi Nedir ?

Bir kuruluşu başarılı bir şekilde çalıştırmak için, kuruluşu sistematik ve saydam bir şekilde yönetmek ve kontrol etmek gerekir.

Başarı, ilgili tarafların ihtiyaçları ele alınırken, performansı sürekli olarak iyileştirmeye yönelik tasarlanan bir yönetim sisteminin uygulanmasından ve sürdürülmesinden geçer.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araçtır. Her türlü organizasyona, küçükten büyüğe, sanayiden hizmete, kamudan özel sektöre kadar uygulanabilir.

 

Iso kalite yönetim sisteminin faydaları :

İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması

Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması

İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme (ihracat için kalitenin belge ile ispatlanabilmesi)

Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması

Hata oranlarında, firelerde, yeniden işlemelerde azalma sağlanması

Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılabilmesi

Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması

İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması

İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dokümantasyonun (alt yapının) oluşturulması

Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması

Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanılabilmesi

Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması 



INTEGRAL ISO DANIŞMANLIK HİZMETLERİ olarak alanlarında uzman muhendislerimiz ve profesyonel kadromuz ile iso kalite yönetim sistemi hizmeti vermekteyiz. Firmanızın kalite yönetim sürecinin tüm aşamalarında danışmanlık hizmeti vermekten onur duyarız.





ETİKETLER: ISO 9001 Belgesi Nedir, ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır, ISO 9001, ISO 9001 Belgelendirme Hazırlık Aşamaları, Kalite İlkeleri, ISO Eğitimleri, Temel Eğitimler, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 14001, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, OHSAS 18001, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 22000, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP Temel Eğitimi, ISO 13485, ISO 16949 Otomotiv Sektörü Yönetim Sistemi Temel Eğitimi, ISO 17025, ISO IEC 17025 Laboratuar Akreditasyonu Temel Eğitimi, ISO 15189, ISO 15189 Tıbbi Laboratuar Akreditasyonu Temel Eğitimi, ISO 27001, ISO 10002, ISO 20000, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı Temel Eğitimi, İç Teknik Eğitimleri, ISO 9001Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP İç Tetkik Eğitimi, ISO 16949 Otomotiv Sektörü Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı İç Tetkik Eğitimi Baş Denetçi Eğitimler, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, OHSAS 18001 İşçi Sağlığı Ve İş Güvenliği Yönetim Sistemi Baş Denetçi Eğitimi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Ve HACCP Baş Denetçi Eğitimi, SA 8000 Sosyal Sorumluluk Standardı Baş Denetçi Eğitimi, Teknik Eğitimler, İstatistiksel Proses Kontrol Eğitimi, Proses Yönetimi Etkileşimleri & İyileştirme Teknikleri Eğitimi, Dokümantasyon, Hedef Ve Süreç Yönetimi Eğitimi, Kişisel Gelişim Eğitimleri, Liderlik Motivasyon Eğitimi, Stratejik Yönetim Eğitimi, Müşteri İlişkileri Ve İletişim Eğitimi, Satış Sonrası Müşteri Memnuniyeti Eğitimi, Kalite Yönetimi, ISO9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi, Uygun Kalite Belgelendirme, ISO 14000 Çevre Yönetim Sistemi, Marka Tescili, Patent Tescili, Kalite Yönetim Sistemleri Nelerdir, Kalite Yönetim Sistemleri Neden Kurulmalı, Kalite Yönetim Sistemleri Ne Zaman Çıktı, Kalite Yönetim Sistemlerini Kimler Kullanmalı, Kalite Yönetim Sistemi Tarihçesi, Kalite Yönetim Sistemi Nasıl Kurulur, Türkiye'de Kalite Yönetim Sistemi, Avrupa'da Kalite Yönetim Sistemi, Japonya'da Kalite Yönetim Sistemi, Amerika'da Kalite Yönetim Sistemi, ISO Kalite Yönetim Sistemi Nedir, ISO Kalite Yönetim Sisteminin Faydaları, Kalite Belgesi Nasıl Alınır, Kaç Tane Kalite Belgesi Vardır, Kalite Belgesi Ne İşe Yarar, Kalite Belgesinin İç Faydaları, Kalite Belgesinin Dış Faydaları, Kalite Belgesi Ne Kadardır, En Ucuz Kalite Belgesi, Kalite Belgesi Neden Alınmalı, Standart Ve Standardizasyon, Standardizasyonun Tarihi Gelişimi, Neden ISO, ISO'nun Temel Amacı, Standardizasyonun Faydaları, ISO Standart Oluşum Aşamaları, ISO 90001 Belgesi Yeterli Mi, ISO 9001 Belgesi Ne Kadar Sürede Alınır, ISO 9001 Belgesinin Süresi Var Mıdır, Toplam Kalite Yönetimi Nedir, Toplam Kalite Yönetiminin Amacı Nedir, Toplam Kalite Yönetiminin İlkeleri Nelerdir, Toplam Kalite Yönetiminin Temel Unsurları